lördag 12 maj 2007

Intrigen tätnar!

Ja, nu har det hänt en ganska lustig sak. Den "gamla" vännen jag spekulerade kring i föregående inlägg ringde mig häromdagen. Det var nog över ett halvår sen vi pratade i telefon senast. Vi pratade rätt länge, om allt möjligt och det något spekulativa som skedde var att han nämde att han hade flickvän. Det i sig är väl egentligen inget konstigt, det konstiga var att han verkligen markerade detta faktum och tog upp det fyra gånger under samtalets gång. Plötsligt slog det mig. Har han kanske hittat hit till min blogg via en sökmotor, där han sökt på just "naked wrestlers"? Om så är fallet borde han nog relativt enkelt kunnat klura ut att bloggen tillhör mig, speciellt efter att ha läst mitt "semiutkommande".

Lustigt sammanträffande eller har han hittat hit?

Stan - Hm... smått orolig.

9 kommentarer:

Aronson sa...

Jag säger som Louise i förra inlägget: du lägger allt för stor betydelse på saker som inte finns. Koncentrera dig i stället på dig själv: ta reda på vad du själv vill och handla utifrån det.

Välkommen ut ur garderoben. Vi är många som väntar på dig.

=)

Stan sa...

Aronsson: Ok, hm... Det jag försökte lägga fokus på var att han nu kanske vet och det är jag inte riktigt redo för ännu.
Tack, snällt sagt! :) Snart så, men inte riktigt än.

kazarnowicz sa...

Stan: om det nu är så, så är hans hemlighet inte så långt från din. Jag tror att han i så fall nojar mer över att du "vet" än att du "är". En flickvän har aldrig varit ett hinder från "extracurricular activities", och jag är övertygad om att det är långt vanligare än de flesta (straighta) killar vill erkänna med male bonding på gränsen till det som i allmänhetens ögon skulle ses som "homosexualitet".

Det är trångt i facken!

Stan sa...

Micke: Jo, det är nog sant. Men samtidigt är det ju inte omöjligt att han, utifrån sin noja, på något sätt röjer min situation.

Anonym sa...

var inte orolig! :-)

Anonym sa...

Jag skulle nog också gissa på att du är lite paranoid när det gäller bloggandet. Så var jag också förut.

Och jag har dåligt samvete för det jag sa en gång om att den gaydar måste vara trasig som inte ger skyhögt utslag på dig. Det var inte meningen att skrämmas...

Stan sa...

Honkenponken: Ja vet, men ibland är det svårt.

Trollhare: Eh, nu känner jag bara att: "vet han så vet han". Jag hoppas bara att han i så fall inte konfronterar mig med det.

Hehe, eh det är lugnt. Skrämd blev jag inte. Den kommentaren har egentligen inget samröre med att jag är orolig. Fick du den uppfattningen, så fick du den uppfattningen helt enkelt.

kazarnowicz sa...

hey, mister, where did you go?

Anonym sa...

Ja, jag säger som åsiktstorpeden. Var har du tagit vägen?