måndag 5 mars 2007

Qruiser-konversation

Fick ett meddelande häromdagen, som löd:

- tjena, hur står det till?

Jag svarade:

- Bara fint, själv?

Han svarade då:

-är du fast i garderoben förresten? verkar jobbigt...stor garderob för övrigt, är det din egen?

Och då svarade jag:

- Jo, jag är ju det och det är väl så där va. He he..... nej, inte min. Det var helt enkelt den mest tragiska bilden jag kunde hitta. Jo, jag har faktiskt haft en bra en jag med. Vad innebär en bra helg för dig då?

Tror ni att jag blev för tragisk för honom nu? Vad sägs, får jag svar eller inte?

Stan - som börjar tro att det var en dum idé att bli klubbgrundare.......

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen dum idé alls! Och vilken bild...

Stan sa...

Ah, den demonstrerar min självömkan rätt bra va?

Aronson sa...

Ångara inte. Det blir bättre med tiden. Tro mig!

Stan sa...

Jo, det blir väl det....